Levering
Ik wens mijn leveringsvoorkeuren door te geven
Als je niet thuis bent op het moment van de levering, kan Bpost jouw pakje leveren op een door jou gekozen plaats. Daarvoor dien je wel je leveringsvoorkeuren in te stellen.
- Surf Naar MijnVoorkeuren of download de My bpost app.
- Geef de gegevens in die je gebruikt bij het bestellen van een pakje.
- Selecteer je favoriete leveringslocatie als je niet thuis bent:
- een Afhaalpunt of Pakjesautomaat in je buurt
- een veilige plaats (bv. carport, tuinhuisje, onder een afdakje ...)
- een buur
Voor elk pakje dat je verwacht, stuurt bpost je een afzonderlijke e-mail. Daarin kan je telkens je leveringsvoorkeur voor dat specifieke pakje wijzigen. (Je wil bijvoorbeeld een andere buur kiezen omdat je eerder gekozen buurman straks op vakantie gaat.)
Tip: Via de My bpost app volg je al je pakjes in één oogopslag en kan je tot 5 minuten voor de levering aanpassen waar je pakje van bpost geleverd wordt.
Er is niemand thuis bij levering
Als je niet thuis bent op het moment van de levering, zal Bpost een briefje achterlaten. Met dat bewijs kan je de levering volgens de instructies van bpost afhalen in het postkantoor.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Feestdagen of weekenddagen kunnen de levering vertragen. Is de postbode langs geweest toen je niet thuis was, en je vindt geen briefje van bpost in je brievenbus? Dan ging er misschien iets fout. Contacteer ons in dat geval op +32 (0)56 62 70 09 of via hello@calzuro.be.
Er ontbreekt een artikel van mijn bestelling.
Contacteer ons binnen de 7 dagen na ontvangst op +32 (0)56 62 70 09 of via hello@calzuro.be.
Er is iets mis met een artikel van mijn bestelling.
Al onze producten ondergaan een strenge kwaliteitscontrole voordat ze worden verstuurd. Indien er toch een probleem is, contacteer ons dan binnen de 7 dagen na ontvangst op +32 (0)56 62 70 09 of via hello@calzuro.be.